فروش تجهیزات تست های غیر مخرب

فروش تجهیزات تست های غیر مخرب

معرفی فروشگاه بزرگ ndtkala و تجهیزات این فروشگاه و فروش و اراِئه به کل سطح کشور
فروش تجهیزات تست های غیر مخرب

فروش تجهیزات تست های غیر مخرب

معرفی فروشگاه بزرگ ndtkala و تجهیزات این فروشگاه و فروش و اراِئه به کل سطح کشور

دزیمتر رادیومتر دیجیتالی /محیطی

رادیومتر دزیمتر محیطی Rad Digi 3000D

رادیومتر دزیمتر محیطی Rad Digi 3000D

دزیمتر محیطی با رادیومتر مدل Rad Digi 3000D یا RD 3000D ساخت ایران با متعلقات ساخت آمیکا و 5 سال گارانتی آماده عرضه توسط گروه ان دی تی کالا می باشد.ویژگی های رادیومتر دزیمتر محیطی Rad Digi 3000D:

  • مورد تایید سازمان انرژی اتمی ایران
  • ساخت ایران

برای اطلاع از قیمت این کالا ،خرید و اطلاع از سایر کالاها کلیک کنید.





دزیمتر دیجیتالی هشداردهنده فردی Dose Digi 3000

دزیمتر دیجیتالی فردی DD3000 ساخت ایران با قطعات و متعلقات آمریکایی بسیار با کیفیت  مخصوص اندازه گیری اشعه های رادیواکتیویته ایکس ، گاما و بتا.

ویژگی های دزیمتر دیجیتالی هشدار دهنده  Dose Digi 3000:

  • مورد تایید سازمان انرژی اتمی ایران
  • نوع دتکتور: GM-J705
  • ....

برای اطلاع از قیمت این کالا ،خرید و اطلاع از سایر کالاها کلیک کنید.






دزیمتر محیطی رادیومتر دیجیتالی Rad 3D Plus

دزیمتر محیطی (رادیومتر) ایرانی Rad 3D Plus از انواع دزیمتر های محیطی می باشد که قابلیت محاسبه اشعه های ایکس و گاما و بتا را دارد. این دزیمتر محیطی دارای تائید به سازمان انرژی اتمی است و تمام متعلقات قطعات آن ساخت کشور آمریکا می باشد.

ویژگی های دزیمتر محیطی رادیومتر Rad 3D Plus :






دزیمتر دیجیتالی هشداردهنده Dose 3C Plus

دزیمتر جدید فردی و هشدار دهنده دیجیتالی Dose 3C Plus ساخت کشور ایران با 5 سال خدمات پس از فروش و متعلقات قطعات کاملا آمریکایی آماده فروش توسط گروه ان دی تی کالا می باشد.

ویژگی های دزیمتر دیجیتالی هشداردهنده و فردی Dose 3C Plus :





دزیمتر محیطی رادیومتر کروکس Croocks U121

دزیمتر محیطی یا رادیومتر کروکس ایرانی مدل Croocks U121 با قابلیت اتصال پورت USB قابلیت محاسبه اشعه های ایکس و گاما را در رنج های بسیار حساس دارد. این دزیمتر محیطی مورد تایید سازمان انرژی اتمی ایران می باشد.







دزیمتر محیطی رادیومتر کروکس Croocks U12

دزیمتر محیطی با رادیومتر کروکس Croocks U12 ساخت کشور ایران با قابلیت اتصال کابل USB برای اندازه گیری دزهای بسیار حساس استفاده می گردد و دارای تاییدیه سازمان انرژی اتمی ایران می باشد.

 

ویژگی های دزیمتر محیطی رادیومتر کروکس Croocks U12:







دزیمتر محیطی رادیومتر Contamination Croocks CM1

رادیومتر (دزیمتر محیطی) ایرانی کروکس Croocks CM1 دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که کلیه قطعات و تجهیزات آن ساخت آمریکا می باشد.

 

ویژگی های ساخت دزیمتر محیطی رادیومتر Croocks CM1 :





دزیمتر محیطی ثابت و سقفی مدل Area Monitoring RPN-1


با قابلیت اتصال سیم کارت و قابلیت محاسبه اشعه های رادیواکتیویته آلفا، بتا، گاما و ایکس را دارد.

دزیمتر محیطی RPN-1 مورد تایید سازمان انرژی اتمی ایران دارای ویژگی های زیر می باشد:







دزیمتر محیطی رادیومتر هشدار دهنده Area Alarms (RPN AL-1)

 هشداردهنده ایرانی مدل Area Alarms RPN-1 دارای 5 سال خدمات پس از فروش و مورد تایید سازمان انرژی اتمی ایران.

ویژگی های دزیمتر محیطی رادیومتر هشداردهنده Area Alarms (RPN-1):







شارژر دزیمتر فردی قلمی DOSIMETER CHARGER


شارژر دزیمتر فردی قلمی CHARGER DOSIMETER نوعی شارژر برای دزیمترهای فیبر کوارتز است که با طراحی خارق العاده مورد توجه بسیاری از کاربران و مخاطبان قرار گرفته است. در طراحی این دستگاه، از ابعاد جمع و جور و وزن سبک استفاده شده است. خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه را به یک دستگاه کاربردی و محبوب مبدل نموده است. در ادامه به بررسی پارامترهای مهم در این دستگاه می‌پردازیم:




رادیومتر-دزیمتر محیطی گریتس Graetz – x5c

پارامترهای مهم در رادیومتر  دزیمتر محیطی گریتس  Graetz X5c :

  • موارد استفاده‌ی گسترده:

از کاربردهای این دستگاه می‌توان به نیروهای آتش نشانی، دفاع مدنی، صنایع شیمی، تحقیقات هسته‌ای، شرکت‌های حمل و نقل، پزشکی هسته‌ای، فناوری‌های هسته‌ای و … اشاره نمود.






دزیمتر محیطی کاتا آمریکا KATA DGM-1500 TURVA

دزیمتر محیطی یا رادیومتر وسیله ای است جهت اندازه گیری میزان تشعشعات رادیواکتیو مانند گاما و ایکس در محیط پیرامون و در محل های عملیات رادیوگرافی و پرتونگاری صنعتی و پزشکی.

دستگاه دزیمتر محیطی کاتا KATA یکی از مشهور ترین و معروف ترین رادیومتر های محیطی است که توسط شرکت فنلاندی کاتا تولید گردیده است






رادیومتر دزیمتر محیطی Rad Digi 3000C

دزیمتر محیطی یا رادیومتر ساخت ایران مدل Rad Digi 3000C یا RD 3000C با 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارای متعلقات و قطعات ساخت کشور آمریکا می باشد و همینطور مورد تایید سازمان انرژی اتمی ایران است.







دزیمتر فردی قلمی arrow tech-w-138

دزیمتر فردی قلمی arrow tech-w-138 یکی از دزیمترهای خوانش مستقیم فردی می‌باشد که بسیار دقیق و مقاوم است. این دستگاه ها برای اندازه گیری و خواندن مستقیم ،در هر زمان برای دوز انباشته اشعه ایکس و گاما طراحی و تولید شده اند. مشخصات نظامی در این محصولات، بر محبوبیت آنها افزوده است. دامنه خواندن مستقیم در این دستگاه ها بین 0 تا 200 میلی متر در نظر گرفته شده است. در ادامه در لینک زیر به بررسی دلایل مهم محبوبیت این محصولات می پردازیم:







دزیمتر فردی هشدار دهنده (گایگر) کچ CATCH-II

دزیمتر فردی هشدار دهنده (گایگر) کچ CATCH-II یک مانیتور هشدار تابشی فردی است که اشخاص و کاربران را از وجود اشعه های ایکس و گاما در محیط قرار گرفته، مطلع می‌کند. استفاده از این محصول برای تکنسین های NDT بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. کاربرد این دستگاه فقط برای هشدار می‌باشد. لذا برای اندازه‌گیری سطح تابش بهتر است از دستگاه های دیگر استفاده نمود.ادامه مطلب لینک زیر در سایت اصلی ما.....
زیمتر فردی دیجیتال هشدار دهنده TERRA-P یکی از محبوبترین دزیمترها در کشور اوکراین و سراسر جهان می باشد. این محصول با توجه به دستگاه حرفه ای  محبوب TERRA MKS-05 الگو برداری و طراحی شده است. این دستگاه ایمنی در برابر اشعه ایکس و گاما را در بسیاری از مکان ها و مشاغل برای شما به ارمغان می‌آورد....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.